1000 I UNA NINEKA

1000 I UNA NINEKA


....Per què mai donem tant com quan el que reben és esperança....

viernes, 4 de enero de 2013

S'ACOSTA EL DIA !!


Benvolgudes NINEKAIRES!!
Com diu la meva cunyada Esther:
SANTES PASQÜES , PASQÜES SANTES!!!!
Espero que hageu gaudit d'aquestes Festes en companyia de les vostres famílies, amics, persones que estimeu etc. 
Jo ho he fet així, no entenc d'altre forma de passar el Nadal, i de fet es l'únic bàlsam que conec per poder continuar mirant endavant.
Envoltar-me del amor dels meus fa que siguin suportable sobre taules d'hores, menjars interminables, pensar en regals, cantar alguna nadala, etc..
Però sobre tot omplir el meu cor de  tota l'essència del meu fill, l'Arnau , i gaudir de la il·lusió de l'altre, en Roger

Com us deia, aquest dies s'acaben i nosaltres i el nostre projecte torna a posar-se les piles per prepara la recta final.
Hi han algunes novetats o canvis com li volgueu dir 
Aniré per parts:

FINALITZACIÓ DELS TALLERS.
Els tallers han finalitzat, això no vol dir que no ens puguem veure, jo continuaré anant els dies que havien acordat, ( menys en el del centre que es el dia que tinc que canvia). No farem taller de NINEKAS, però si que començarem a recollir els diners .Sempre hi haurà algun membre de la comissió, i per descomptat que j també hi seré. 
També si alguna persona vol que li pintem alguna bola, o te algun dubte a l'hora de fer una  NINEKA, també ho podeu fer, això si només  fins el 15 de Gener.
Després comencen amb tot el tema de la recaptació, preparar el vídeo etc

CANVI DE DIA EN EL TALLER DEL CENTRE :
Hem de canviar el dia, doncs ara estudio tres dies a la setmana per la tarda i serà del tot impossible poder fer el taller els Dilluns.
Avui parlaré amb l'Eva i us mantindré informades.
De moment aquest Dilluns proper no hi vingueu.

TALLER D'ALMEDA:
Segueix amb el mateix horari.
Ja no hi aniré a  fer tallers a la biblioteca de l'escola de Dolors Almeda, si que ens veurem allà possiblement, doncs també tinc que despatxar temes amb la Txell i la dolors, començar amb la recollida de diners, etc..
Després hi seré a la AAVV d'Almeda, com sempre de 19:00 a 20:00.

VÍDEO :
Ja us vaig dir que farem un vídeo simulant un dia de taller.
Serà durant la tercera setmana de  Gener, o sigui del 14 de Gener fins 18 de Gener. Tinc que concretar el dia amb la Eva de UNE TU CREATIVIDAD, doncs és l'espai on es filmarà el vídeo 
El que farem serà gravar-vos com si estiguéssiu fent NINEKAS, o sigui que porteu una a mig fer o comenceu alguna, el que volgueu.
Després de vídeo farem una merendola, ja direm com ens organitzem, si portem cadascú una coseta , si posem 2 o 3 € cada una i anem a comprar.

Fins aquí ho tenim tot clar ?
Doncs després faig un altre entada  per el  MODUS OPERANDI DEL PAGAMENT DE LES NINEKAS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario